U cliente di l'Egittu hè ghjuntu à visità a fabbrica di Icesnow è hà righjuntu una cooperazione

U 1 di nuvembre di u 2022, u nostru cliente regulare da l'Egittu hè ghjuntu à visità a fabbrica di a nostra cumpagnia è hà discututu l'acquistu di a macchina di ghiaccio.

À u principiu, avemu presentatu è dimustratu i nostri attelli di fabbrica à u nostru cliente in dettaglio.Hà ricunnisciutu a scala è a qualità di l'equipaggiu di a nostra fabbrica, è u prucessu di cuncepimentu unicu hà ancu suscitatu u so forte interessu.

Dopu, avemu mostratu i dettagli è e foto in diretta di i nostri prudutti in a sala di cunferenza.È ci hà fattu suggerimenti nantu à certi dettagli, avemu ancu attivamente rispostu e so dumande in dettagliu, è analizà i suggerimenti di i clienti da un puntu di vista prufessiunale.

U nostru cliente di l'Egittu era assai soddisfattu di sta visita, hà apprezzatu a nostra attitudine di serviziu è a qualità di a macchina di ghiaccio, è hà previstu di cumpràmacchina di ghiaccio in fiocchièmacchina di ghiaccio in tubuda a nostra cumpagnia questu annu.

Avemu cuntribuitu à a pruduzzione di l'equipaggiu di fabricazione di ghiaccio di alta qualità.Benvenuti sinceramente à i clienti in casa è à l'esteru per visità a nostra cumpagnia!


Tempu di Postu: Nov-03-2022