cumu funzionanu e macchine di ghiaccio in fiocchi

Quandu a temperatura cumencia à rialzà, ùn ci hè nunda cum'è una bevanda fresca o un dessert.Chì rende pussibule sti tratti congelati?Ma cumu si amacchina di ghiaccio in fiocchitravagliu?

Macchina di ghiaccio in fiocchi, canusciutu macari comu ice maker tablet machine omacchina di ghiaccio in fiocchi, prima congela una fina capa d'acqua nantu à u fondu di u pianu di l'evaporatore.U piattu hè poi rinfriscatu sottu a congelazione, chì permette à l'acqua di congelate è formate una fina capa di ghiaccio.

serda (1)

In seguitu, un auger rotativu o scraper scrapes the ice off the plate and into the collection bin.In a maiò parte di e macchine, u sistema di refrigerazione circula u liquidu di rinfrescante per mantene i piatti di l'evaporatore freschi.

Ma a dimensione di i fiocchi di ghiaccio pruduciutu da a macchina pò varià, secondu u tipu di macchina di ghiaccio in fiocchi.Alcune macchine producenu fiocchi fini, pulverulenti, mentre chì altri pruducianu fiocchi più grossi è più grossi.

Allora, perchè sceglie una macchina di ghiaccio in fiocchi sopra à altri tipi di macchine di ghiaccio, cum'è e macchine di ghiaccio o di blocchi di ghiaccio?A macchina di ghiaccio in fiocchi hè versatile è pò esse aduprata per una varietà di scopi, da rinfriscà e bevande à a cunservazione di i frutti di mare.

serda (2)

In più, u ghjacciu in fiocchi hà una superficia più grande di l'altri tipi di ghiacciu, chì significa chì si scioglie più lentamente, mantenendu l'articuli più freschi per più longu.È perchè hè più suave di l'altri tipi di ghjacciu, hè più faciule per mudificà è forma, facendu perfettu per sculture di ghiaccio decorative.

Sè vo site in u mercatu per una macchina di ghiaccio in fiocchi, ci sò una varietà di opzioni per sceglie.Alcune marche populari includenuIcesnow, Hoshizaki, Manitowoc è Scotsman.Certi machini sò pensati per l'usu cummerciale, mentre chì altri sò adattati per l'usu residenziale.

Quandu compra una macchina di ghiaccio in flake, cunzidira fattori cum'è a capacità, a dimensione è l'efficienza energetica.Ricurdativi chì a manutenzione curretta hè essenziale per mantene a vostra macchina in funziunamentu lisu è pruduce ghiaccio d'alta qualità.

In sintesi, u principiu di funziunamentu di a macchina di ghiaccio in flake hè di congelate l'acqua nantu à a piastra di l'evaporatore, scrape off the ice, è cullà in u cuntinuu.Pruduciutu in fiocchi di diverse dimensioni, u ghjacciu in fiocchi hè versatile è pò esse usatu per una varietà di scopi.Sè vo site in u mercatu per una macchina di ghiaccio in fiocchi, fate a vostra ricerca è sceglite una macchina chì risponde à i vostri bisogni è u budgetu.


Tempu di post: 18-May-2023