Cumu usemu bè a Cube ice Machine?

1. Prima di usu, verificate s'ellu ogni dispusitivu di u ice maker hè nurmali, cum'è s'ellu u dispusitivu di pruvista d'acqua hè nurmale, è s'ellu a capacità di almacenamento d'acqua di u cisterna d'acqua hè normale.In generale, a capacità di almacenamiento d'acqua di u cisterna d'acqua hè stata stabilita in a fabbrica.

2. Dopu avè cunfirmatu chì tuttu hè normale, mette u ice maker in un locu stabile, è inserisce l'acqua in bottiglia preparata in l'inlet d'acqua di u ice maker.À questu tempu, l'acqua entre automaticamente in u cisterna di l'acqua di a fabricazione di cubetti di ghiaccio.

3. Dopu à u plug in a putenza di a macchina di ghiaccio superiore, a macchina di cubetti di ghiaccio cumencia à travaglià, è a pompa di l'acqua principia à pompà l'acqua in u cisterna d'acqua in l'area di ghiaccio.À u principiu, a pompa d'acqua hà un prucessu di scarico.Dopu chì l'aria hè scaricata, u compressore cumencia à travaglià, è a macchina di ghiaccio cubiu cumencia à travaglià.Cumincià à fà u ghjacciu.

4. Quandu u ghjacciu accumincia a caduta, flip the ice-falling baffle and turn on the magnet reed switch.Quandu u ghjacciu righjunghji una certa quantità, l'interruttore di canna serà chjusu di novu, è a fabricazione di ghiaccio entrerà in u statu di fabricazione di ghiaccio.

5. Quandu u bucket d'almacenamiento di ghiaccio di u ice maker hè pienu di ghjacciu, l'interruttore di canna ùn serà micca chjusu automaticamente, u ice maker smette automaticamente di travaglià, è a fabricazione di ghiaccio hè cumpletata.Se l'interruttore di putenza di a macchina di cubetti di ghiaccio hè disattivatu, scollegate l'alimentazione di a macchina di cubetti di ghiaccio.linea, a macchina di cubetti di ghiaccio hè cumpleta.

Cumu usemu a Cube ice Machine Properly (1)

Precauzioni per l'usu di a macchina di cubetti di ghiaccio:

1. Cuntrolla rigularmenti l 'inlet è outlet pipa d'acqua joints, è trattà cù una piccula quantità di acqua residuale chì pò furia.

2. Quandu a temperatura ambientale scende sottu à 0, ci hè a pussibilità di congelazione.Deve esse drenatu per drenà l'acqua, altrimente a pipa di l'acqua pò esse rotta.

3. Drains deve esse verificatu una volta o duie volte à l'annu per prevene i blocchi.

Cumu usemu bè a Cube ice Machine (2)


Tempu di Postu: Dec-01-2022