A macchina di ghiaccio Icesnow hè diventata u novu favuritu di i grandi supermercati

A piccula macchina di ghiaccio in fiocchi sò spessu usate in supermercati o ristoranti (freschi) per via di a so cunvenzione, u prezzu bassu, u ghjacciu pulitu è ​​​​crystal clear.Ùn pò micca solu mantene in modu efficace a freschezza, ma ancu aumentà a bellezza di a visualizazione di i prudutti per i clienti è i magazzini.Pò esse ancu usatu in picculi prudutti acquatici / trasfurmazioni di carne, macellazione di pollame, equipamentu medicale è altri lochi.

Ci deve esse parechji clienti chì domachine.

Design, materiali è caratteristiche di prucessuIcesnow macchina di ghiaccio in fiocchi:

A macchina di ghiaccio in fiocchi cummerciale hè una piccula serie di prudutti adattati per i clienti cù un picculu cunsumu di ghiaccio.A macchina di ghiaccio in fiocchi di Icesnow copre una zona chjuca, mantenimentu simplice per u situ è ​​muvimentu convenientu.E parti di a macchina di ghiaccio in fiocchi sò fatti di tubi d'acciaio senza saldatura SUS304, lega d'aluminiu è materiali PE, è u so livellu igienicu hà righjuntu i standard di certificazione HACCP è FDA.A macchina di ghiaccio in fiocchi di Icesnow hè secca, pura, senza polvere è micca faciule d'agglomerate.Pò eseguisce continuamente per decine di millaie d'ore senza fallimentu.

Unità di Refrigerazione: i cumpunenti principali sò da i Stati Uniti, Germania, Italia, Singapore, etc. Utilizà a tecnulugia di refrigerazione.

Controllu intelligente di u microcomputer: i sistemi di fabricazione di ghiaccio è di refrigerazione sò cuntrullati cumplettamente automaticamente da u microcomputer.Per esempiu, a mancanza d'acqua, a rotazione inversa, u ghjacciu pienu, l'infurmazioni d'alarma d'alta pressione è di pressione bassa seranu visualizati nantu à u screnu.Prevene efficacemente l'operazione anormale è riduce a rata di danni di a macchina.

Evaporatore di ghiaccio in scaglie: cuncepimentu verticale fissu è staticu, chì pò riduce l'usura, sigillatu assai è impedisce efficacemente a fuga di refrigerante.Materiale d'acciaio inossidabile SUS304 di alta qualità è tecnulugia di saldatura automatica di argon fluoru migliurà assai a forza è a precisione.

vul 2

Scopu di l'applicazione di a macchina di ghiaccio in fiocchi:

U flaker di ghiaccio cummerciale hè particularmente adattatu per a sala di mostra fresca di ghiaccio di refrigerazione di supermercati cummirciali, a preservazione di i vegetali è l'alimentu, u rinfrescante rapidu di l'industria di trasfurmazioni di prudutti acquatici è di macellazione, u rinfrescante di a pianta di mischju di cimentu è cusì.

Requisiti standard per l'usu di a macchina di ghiaccio in fiocchi Icesnow:

1. In più di u sistema elettricu standard, pudemu ancu pruduce 60Hz trifasi elettrici, 200 / 220V, 400V è 440V non-standard ice makers secondu i bisogni attuali di i clienti.

2. E cundizioni di travagliu standard sò chì a temperatura di l'ambienti hè 25 ℃, a temperatura di l'acqua hè 16 ℃, è a temperatura di l'evaporazione hè - 20 ℃.

3. I cundizioni di u travagliu applicabile sò 5 ~ 40 ℃ temperatura ambiente è 0 ~ 40 ℃ temperatura di pruvista acqua.

4. Sta serie di prudutti sò adattati per l'acqua fresca (cunnisciutu ancu com'è ice flaker d'acqua fresca).0.3T refrigerant hè R22;U refrigerante 0.5t-3t hè R404A.Se u refrigerante R404A hè sceltu, deve esse infurmatu in anticipu.

5. E dimensioni esterne includenu u ghjacciu

6. U gruixu di ghjacciu in flake hè 1.5-2.0mm.

7. A putenza di input hè u valore di riferimentu sottu tensione standard è cundizioni operativi standard.

8. A causa di l'innuvazione tecnologica, i paràmetri di u produttu pertinenti sò sottumessi à cambià senza avvisu.


Tempu di Postu: Oct-09-2021