Icesnow Screw Ice Delivery System Consegna successu

Felicitazioni à i nostri clienti da l'industria chimica ! U nostru sistema di consegna di ghiaccio à viti per a macchina di ghiaccio in fiocchi 40T hè consegnatu à tempu. Sapete induve è quandu avete bisognu di u sistema di consegna di ghiaccio à viti per a fabbrica di ghiaccio?

Una volta chì u ghjacciu hè pruduciutu è almacenatu, u ghjacciu deve esse trasportatu à stazioni di ghiaccio remoti o in altri posti, è u nostru sistema di spedizione di ghiaccio hè sviluppatu soprattuttu per questu scopu. Ha un Sistema di Consegna Pneumaticu di Ghiaccio è un Sistema di Trasmissione di Ghiaccio Screw.Introduceraghju unu di i sistemi di spedizione di ghiaccio oghje

Sistema di trasportu di ghiaccio a vite
1. Stu equipamentu di manipolazione di ghiaccio offre una soluzione assai ecunomica per furnisce u ghjacciu finu à 40 metri o più in u
direzzione horizontale, è pò ancu esse stallatu cù un angolo di inclinazione di 30 gradi da l'orizzonte.
2. U sistema di spedizione di ghiacciu prufittà di e porte slide curve (manuali o automatiche) per furnisce
punti di scaricamentu intermedi in linea, è hè custruitu da piastre standard galvanizzate à caldo o optional
platti d'acciaio inox (cù o senza insulazione applicata in fabbrica).
3. Chutes telescopi (o tubi) ponu esse furniti à i punti di scaricamentu di u trasportatore à ft per diverse
applicazioni.

Cù i nostri decennii di sperienza, pudemu aiutà vi à cuncepisce un sistema di consegna di ghiaccio chì hè adattatu per u vostru prughjettu.

VERSATILE
I nostri sistemi di spedizione di ghiaccio funzionanu in cunjunzione cù i nostri sistemi di produzzione di ghiaccio è di almacenamentu di ghiaccio per risponde à e vostre specificazioni di cuncepimentu persunalizatu.

DEPENDABLE
I nostri sistemi sò fabbricati cù cumpunenti industriali pesanti chì sò pensati per durà una vita.

ECONOMICA
I sistemi di consegna automatizati riducenu i vostri bisogni di travagliu manuale è aumentanu a produtividade.

I sistemi di trasportatori a vite ICESNOW sò custruiti apposta per ogni industria per furnisce ogni tipu di ghiaccio.I sistemi di trasportatore a vite furniscenu ghiacciu di qualità, utilizzabile elevandu è movendu orizzontalmente u ghjacciu à i vostri punti di consegna.U trasportu a vite hè a scelta ecunomica quandu a distanza di trasportu tutale hè menu di 150 piedi (40 metri).


Tempu di post: 18-novembre-2022