Introduzione à l'applicazioni di a macchina di ghiaccio in fiocchi

1. L'applicazione in a trasfurmazioni di frutti di mare pò riduce a temperatura di u mediu di trasfurmazioni, l'acqua pulita è i prudutti di i frutti di mare è impediscenu a crescita di i batteri, è mantene i prudutti di frutti di mare freschi in u prucessu di trasfurmazioni.

2. Applicazione di a trasfurmazioni di i prudutti di carne: mischjà u ghjacciu in a carne chì risponde à i normi di salute.Per ottene u scopu di rinfriscà, preservazione.

3. Applicazione di a trasfurmazioni di l'alimentariu: Per esempiu, in a pruduzzione di pane, quandu a crema hè agitata o doppia, u ghjacciu hè rapidamente rinfriscatu per impedisce a fermentazione.

4. Applicazione di u mercatu di i supermercati è di i prudutti di mare: per i prudutti di i frutti di mare, a visualizazione, l'imballaggio è altre funzioni di mantenimentu frescu.

5. Appiicazioni di trasfurmazioni vegetali: Prudutti agriculi è trasfurmazioni di cugliera di verdura cù ghjacciu per riduce u metabolismu di i prudutti agriculi è u ritmu di crescita bacteriale.Allargà a vita di i prudutti è ligumi.

6. Applicazione di u prucessu di trasportu longu: a pesca di l'oceanu, u trasportu di verdura è altri prudutti chì necessitanu rinfrescante è a preservazione sò sempre più utilizati in u trasportu longu.

7. In u laboratoriu, a medicina, a industria chimica, a stazione di sci artificiale è altre industrii sò ancu largamente usate.

L'applicazione in l'ingegneria di u béton: u betonu di staghjunali caldu chì si versa à grande scala, deve esse un cuntrollu efficace è ragiunate di a temperatura di versamentu di u cimentu, u ghjacciu in fiocchi cù a mistura d'acqua fredda hè u modu più efficace.

À propositu di ICESNOW

Shenzhen Icesnow Refrigeration Equipment Co., Ltd.hè un fabricatore di macchine di ghiaccio specializate in a produzzione di ghiaccio industriale è di ghiaccio cummerciale.I prudutti sò principarmenti usati in a pesca marina, a trasfurmazioni di l'alimentu, i coloranti è i pigmenti, i biofarmaceutici, l'esperimenti scientifichi, u raffreddamentu di a miniera di carbone, a mistura di cimentu, i centrali idroelettriche, i centrali nucleari, i prughjetti di almacenamentu di ghiaccio è stazioni di sci indoor è altre industrie.À u listessu tempu, a cumpagnia pò ancu cuncepisce è fabricà sistemi di almacenamentu automaticu di ghiaccio, sistemi di consegna automatica di ghiaccio, è sistemi di misurazione automatica secondu i bisogni di i clienti.A so capacità di pruduzzione di ghiaccio varieghja da 0.5T à 50T per 24 ore.

Macchina di ghiaccio in fiocchi

Tempu di Postu: Nov-08-2022