Macchina di ghiaccio in fiocchi d'acqua di mare

Sicondu e cundizioni di u mercatu, e cundizioni climatichi, e differenze di l'area di u mare è altri fattori in u mondu, Icesnow hà studiatu è sperimentatu ripetutamente per fà l'acqua di mare.macchina di ghiaccio in fiocchiadattatu per i navi, in modu di furnisce megliu servizii per i clienti impegnati in operazioni di navi marini.

Icesnow maremacchina di ghiaccio in fiocchihè appositamente cuncepitu è ​​pruduttu per l'operazione di fabricazione di ghiaccio marinu è l'industria di pesca marittima à grande scala, chì ponu superà i prublemi di corrosione di l'acqua di mare, pitching di nave è oscillazione.

A macchina di ghiaccio in fiocchi d'acqua di mare cuncepita è prodotta da Icesnow usa direttamente l'acqua di mare per fà u ghjacciu.A più grande diffarenza trà u flaker di ghiaccio d'acqua di mare è u flaker di ghiaccio d'acqua fresca si trova in u materiale di a pipeline di a macchina di ghiaccio è u disignu di u compressore.Cum'è a fonte di l'acqua di l'acqua di mare di u fiocchi di ghiaccio d'acqua di mare hè l'acqua di mare, per superà a corrosività di l'acqua di mare, a macchina di ghiaccio di fiocchi d'acqua di mare usa materiali di pipa speciale.À u listessu tempu, per superà u prublema di oscillazione severu di a nave durante l'operazione offshore, a macchina di ghiaccio in fiocchi d'acqua di mare applica un compressore di pistone à groove d'oliu, chì pò travaglià nurmale ancu quandu a nave hè inclinata à 30 gradi.

Vantaggio di u produttu:

1. Disegnu scientificu è parechji anni di sperienza ingegneria
Icesnow vi offre u megliu schema di sistema di fabricazione di ghiaccio su misura. Ùn avemu micca solu furnitu assai sistemi di fiocchi di ghiaccio à i clienti di diversi lochi, ma ancu offrittu cunsulenza tecnologica per elli.
2. Alta efficienza è risparmiu d'energia
Avemu ottimisatu u disignu di unità di fiocchi di ghiaccio per assicurà chì l'unità di fiocchi di ghiaccio ponu funzionà constantemente senza perdite energia.Avemu ancu aduttatu un tipu speciale di materiale di lega è tecnulugia di trasfurmazioni di patenti per assicurà una conduttività termica efficiente.
3. Mantenimentu simplice è muvimentu cunvene
Tuttu u nostru equipamentu hè cuncepitu nantu à a basa di moduli, cusì u so mantenimentu spot hè abbastanza simplice.Una volta chì alcune di e so parti necessitanu di rimpiazzà, hè faciule per voi per sguassà e vechji parti è installate i novi.Inoltre, mentre cuncepemu u nostru equipamentu, avemu sempre cunsiderà cumpletamente cumu cunvene i futuri movimenti in altri siti di custruzzione.
4. Unità di Refrigerazione: cumpunenti principali tutti da i paesi di a tecnulugia di refrigerazione: i Stati Uniti, Germania, Giappone, etc.

À propositu di ICESNOW

Shenzhen Icesnow Refrigeration Equipment Co., Ltd.hè un fabricatore di macchine di ghiaccio specializate in a produzzione di ghiaccio industriale è di ghiaccio cummerciale.I prudutti sò principarmenti usati in a pesca marina, a trasfurmazioni di l'alimentu, i coloranti è i pigmenti, i biofarmaceutici, l'esperimenti scientifichi, u raffreddamentu di a miniera di carbone, a mistura di cimentu, i centrali idroelettriche, i centrali nucleari, i prughjetti di almacenamentu di ghiaccio è stazioni di sci indoor è altre industrie.À u listessu tempu, a cumpagnia pò ancu cuncepisce è fabricà sistemi di almacenamentu automaticu di ghiaccio, sistemi di consegna automatica di ghiaccio, è sistemi di misurazione automatica secondu i bisogni di i clienti.A so capacità di pruduzzione di ghiaccio varieghja da 0.5T à 50T per 24 ore.

machine à squame-glace

Tempu di Postu: Nov-11-2022