Cunsiglii per a scelta di una macchina di ghiaccio

Ci sò parechji tippi di macchine di ghiaccio, cumpresemacchina di ghiaccio in fiocchi, macchina di ghiaccio cubi, macchina di ghiaccio in bloccu,macchina di ghiaccio in tubu, etc.. Ùn importa micca u tipu di macchina di ghiaccio, u so principiu è a struttura di u ghjacciu sò listessi, è e cumpetenze per l'acquistu di e macchine di u ghjacciu sò listessi.
1.U compressore inhales è compresses u refrigerant in un statu liquidu di alta temperatura è alta pressione.
2.Cools a temperatura attraversu u condensatore.
3.The valve di espansione throttles è evaporates.
4.Makes u refrigerant U scambiu di calore in u bucket di ghiaccio face chì l'acqua chì scorri à traversu si congela rapidamente in ghiaccio.

Cumpressore, cundensatore, valvola di espansione, evaporator (ice bin) sò i quattru cumpunenti principali di a fabricazione di ghiaccio.Quandu compra un fabricatore di ghiaccio, duvete capisce a cunfigurazione principale è i materiali.
1.Select compressor
U compressore hè u cumpunente di putenza di a macchina di ghiaccio è cunta u 20% di u costu di a macchina di ghiaccio.Assicuratevi di sceglie un compressore di marca, chì sò affidabili in qualità è ricunnisciuti da l'industria.Per esempiu, German Bitzer, German Copeland è Danfoss Danfoss sò tutti i compressori di marca internaziunale ricunnisciuti da l'industria.
2.Pick l'evaporator
L'evaporatore hè u cumpunente chì produce ghiaccio di a macchina di ghiaccio.A qualità di l'evaporatore hè ligata à a pruduzzioni è a qualità di u ghjacciu.In generale, l'evaporatore hè fattu di azzaru di carbonu, alliatu d'aluminiu è acciaio inox.L'acciaio inossidabile ùn hè micca faciule d'arrugginà, ma hè caru. Cunsiglii, quandu cumprà un evaporatore, duvete sceglie un fabricatore di ghiaccio chì pò pruduce è cuncepisce evaporatori indipindentamente per assicurà a qualità è a post-vendita.
3.Understand u modu di cundensazione di machine à ghiaccio
U modu di rinfrescante di a macchina di ghiaccio hè divisu in rinfrescante d'acqua è di raffreddamentu di l'aria, è l'efficienza di condensazione affetterà a pruduzzioni di a macchina di ghiaccio.U metudu di rinfrescamentu di a torre d'acqua hè efficace, ma a fonte d'acqua deve esse abbastanza è u cunsumu d'acqua hè seriu.U rinfrescante di l'aria copre una zona chjuca, ùn hà micca bisognu d'acqua, è l'efficienza di rinfrescante hè bona.In generale, i picculi produttori di ghiaccio utilizanu u rinfrescante di l'aria, mentre chì i grandi produttori di ghiaccio utilizanu u raffreddamentu di a torre d'acqua.
4.Understand a funzione di valve espansione
Valvule di espansione sò cunnisciuti cum'è capillari.Attraversu throttling refrigerant, l'evaporatore di refrigerante liquidu di temperatura normale hè trasfurmatu in un statu di vapore à bassa temperatura per creà cundizioni di temperatura bassa per l'evaporatore per freeze.The valves di espansione di marche ricunnisciute da l'industria, cum'è Danfoss, Emerson è altri di prima linea internaziunale. marche, anu una bona reputazione.
5.Know circa refrigerants amichevuli ecunòmicu
Attualmente, i refrigerants più utilizati in u mercatu sò R22 è R404a.U refrigerante R22 serà eliminatu in u 2030. R404a hè un refrigerante ecologicu (non tossicu è micca contaminante), chì pò rimpiazzà R22 in u futuru.Hè megliu di sceglie un fabricatore di ghiaccio cù refrigerante R404a per fà una piccula cuntribuzione à a prutezzione di l'ambiente.
6.Shop per altri accessori
Amparate nantu à l'altri accessori per e macchine di ghiaccio, bidoni di ghiaccio, lame di ghiaccio, cuscinetti, filtri essiccatori, scatuli elettrici è altri accessori.Per esempiu, a megliu scelta per a scatula elettrica di a macchina di ghiaccio in flake, a scatula elettrica PLC composta da ls o Schneider Electric, pruvate micca di sceglie a scatula elettrica di u circuit board, perchè a sovraccarichi hè chjuca è hè propensu à fallimentu. .Quandu sceglite un congelatore, hè megliu di sceglie un congelatore d'acciaio inox, è pruvate d'evità i materiali plastichi quant'è pussibule, chì hà un poveru insulamentu termale è hè faciule d'età, chì affetta a qualità di ghiaccio.

Shenzhen Icesnow Refrigeration Equipment Co., Ltd.hè un fabricatore di macchine di ghiaccio specializate in a produzzione di ghiaccio industriale è di ghiaccio cummerciale.I prudutti sò principarmenti usati in a pesca marina, a trasfurmazioni di l'alimentu, i coloranti è i pigmenti, i biofarmaceutici, l'esperimenti scientifichi, u raffreddamentu di a miniera di carbone, a mistura di cimentu, i centrali idroelettriche, i centrali nucleari, i prughjetti di almacenamentu di ghiaccio è stazioni di sci indoor è altre industrie.À u listessu tempu, a cumpagnia pò ancu cuncepisce è fabricà sistemi di almacenamentu automaticu di ghiaccio, sistemi di consegna automatica di ghiaccio, è sistemi di misurazione automatica secondu i bisogni di i clienti.A so capacità di pruduzzione di ghiaccio varieghja da 0.5T à 50T per 24 ore.


Tempu di Postu: Oct-10-2022