Chì sò i cumpunenti di a macchina di ghiaccio in flake?Chì sò i diversi roli?

Icesnow flake ice machine hè principalmente cumpostu di compressore, condensatore, valve di espansione, evaporator è altri accessori, chì hè cunnisciutu cum'è i quattru cumpunenti principali di a refrigerazione in l'industria di a fabricazione di ghiaccio.In più di i cumpunenti principali di e quattru macchine di ghiaccio, a macchina di ghiaccio in fiocchi di Icesnow hà ancu filtru di siccazione, valvola unidirezionale, valvola solenoide, valvola di stop, manometro di pressione d'oliu, scatula elettrica, interruttore di pressione alta è bassa, pompa d'acqua è altri accessori. .

nutizie-1

1. Compressor : u cumpressore chì furnisce u putere à u ice maker hè u core di tuttu u ice maker.U refrigerant di vapore inalatu à bassa temperatura è bassa pressione hè cumpressu in refrigerant liquidu à alta temperatura è alta pressione.
2. Condenser: u condenser hè divisu in condensatore aria-cooled è acqua-cooled condenser.L'eccessu di calore hè principarmenti eliminatu da u fan, è u refrigerante di vapore d'alta temperatura hè rinfriscatu in liquidu à a temperatura di l'ambienti, chì furnisce e cundizioni necessarii per l'evaporazione di u ice maker.
3. Filtru seccu: u filtru seccu hè a spazzatrice di a macchina di ghiaccio, chì pò filtrà l'umidità è i detriti in u sistema di fabricazione di ghiaccio per assicurà u funziunamentu stabile di l'equipaggiu.
4. Valvula di espansione: a valvula di espansione hè cumpostu di corpu di valvula, pipa di equilibriu è core di valvula.A so funzione hè di throttle è espansione u refrigerante liquidu in refrigerante di vapore, furnisce e cundizioni per l'evaporazione di a fabricazione di ghiaccio, è aghjustà u flussu di refrigerante.

5. Flake ice evaporator: l'evaporator di ice flaker hè ancu chjamatu tamburinu di ghiaccio.L'acqua entra in u tubu sprinkler di l'evaporatore è spruzza l'acqua in u muru internu di l'evaporatore per furmà una film d'acqua.A film d'acqua scambia u calore cù u refrigerante in u canali di u flussu di l'evaporatore, a temperatura cade rapidamente, è una capa di ghiacciu magre hè furmatu nantu à u muru internu di l'evaporatore.Sutta a prissioni di u skate di ghiaccio, si romperà in fiocchi di ghiaccio è cascà in u magazzinu di ghiaccio.Una parte di l'acqua micca congelata torna à u cisterna d'acqua fredda da u portu di ritornu d'acqua attraversu u baffle d'acqua.Sia un fabricatore di ghiaccio pò pruduce un evaporatore hè un simbulu di a forza di un fabricatore di ghiaccio.

6. Cassetta elettrica: u sistema di cuntrollu hè di solitu input in a casella elettrica per cuntrullà l'operazione coordinata di ogni accessori.Di solitu, a scatula elettrica hè cumposta di multiple relay, contactors, controller PLC, protettori di sequenza di fasi, alimentazione di commutazione è altri accessori.L'assemblea Lille ice face electromechanical box hè assai megliu cà u circuit board.U sistema hè stabile, sicuru, affidabile è faciule da mantene.U svantaghju hè chì hè caru.

7. Valvula di cuntrollu: a vàlvula di cuntrollu permette à u refrigerante di scorri longu à a direzzione di u disignu per impediscenu u flussu di rinfriscà è u flussu incruciatu.

8. Valvula solenoide: a valvula solenoide hè usata per cuntrullà u flussu di refrigerante, a vitezza è a pressione di u sistema di fabricazione di ghiaccio.

9. Ice bin: u ghjacciu high-end hè fattu di acciaio inox è pienu di una strata di materiale d'insulazione termale.Guardà u borneol per assicurà chì ùn si funnu micca in 24 ore.


Tempu di Postu: Oct-09-2021