Perchè l'industria di trasfurmazioni alimentaria deve sceglie a macchina di ghiaccio in fiocchi

In i pianti di trasfurmazioni di l'alimentariu, l'alimentu deve esse friddu è mantene frescu, è e misure di rinfrescante sò generalmente pigliate per assicurà a qualità di a trasfurmazioni di l'alimentariu.Parechji di i clienti di Icesnow in l'industria di a trasfurmazioni di l'alimentariu sceglienu fiocchi di ghiaccio.I mutivi principali per selezziunà i fiocchi ie machine sò i seguenti:

macchina di ghiaccio in fiocchi

1. A macchina di ghiacciu fiocchi hà altu efficienza di ghiaccio è bassa perdita di capacità di rinfrescante: Icesnow macchina di ghiacciu fiocchi usa l'acqua fridda per spruverà ghjacciu intornu.L'evaporatore tutale hè in pienu cuntattu cù a fonte d'acqua è evapora rapidamente per furmà una capa di ghiaccio.I pattini di ghiaccio in spirale tagliate rapidamente è stringhjenu a capa di ghiaccio.L'evaporatore è u tubu di evaporazione sò prutetti da una capa d'insulazione d'alta efficienza, senza quasi perdita di fretu.

2. U ghjacciu fiocchi pruduciutu da u ice flaker hè di bona qualità, seccu è non stick: l 'evaporator di Icesnow ice machine à fiocchi adopra design struttura spirale groove, cù fornimentu liquidu uniforme è alta efficienza evaporazione.L'acqua fredda hè spruzzata nantu à u muru internu di l'evaporatore per scambià cumplettamente u calore cù u refrigerante per furmà una grossa capa di ghiaccio seccu, di solitu finu à 1,8-2,5 mm di spessore.U ghjacciu pruduciutu hè seccu è ùn hè micca faciule per appiccà, chì hè assai cunvenutu per l'utilizatori.

3. U ice flaker pruduciutu da u ice flaker hà assai variità, struttura simplicità è picculu spaziu pianu: Icesnow pruduce una larga varietà di ice flakers.Users ponu sceglie u tippu di macchina apprupriati sicondu l 'occasione usu è qualità acqua.U fabricatore di ghiaccio hà i vantaghji di una piccula dimensione, una struttura simplice, una stallazione còmuda, un pianu chjucu è un rumore pocu.Hà una bona praticabilità in u situ di usu.

4. U sistema di cuntrollu programmable PLC di ice flaker hà u funziunamentu stabile è u cuntrollu arbitrariu: a macchina di ghiaccio in fiocchi Icesnow adopta u sistema di cuntrollu programmable di microcomputer PLC per rializà u cuntrollu, cù u funziunamentu stabile, a sicurezza è a fiducia.L'utilizatori ponu cuntrullà automaticamente u flaker di ghiaccio secondu u cunsumu di energia, è ponu ancu stabilisce l'iniziu automaticu è u tempu di spegnimentu automaticu per realizà a conservazione di l'energia, u risparmiu di cunsumu è u cuntrollu automaticu.

5. U ice flaker hè facile à upirari è hà altu standard hygienic: Icesnow macchina di ghiaccio flake adopra un cuntrollu full-autumàticu, è l 'operatore solu bisognu di appughjà u switch.L'evaporatore adopta un disignu verticale fissu è staticu.U materiale utilizatu hè impurtatu in acciaio inossidabile 304 d'alta qualità o cunchiglia dura galvanica in acciaio al carboniu cunduttivu di calore à alta efficienza.Hà una alta efficienza di trasferimentu di calore, assicurendu a super resistenza à a corrosione di l'evaporatore di ghiaccio in scaglie è a pulizia è l'igiene di u fioccu di ghiaccio.

6. Dispositivu di prutezzione di guasi di ice flaker cumpletu: Icesnow macchina di ghiaccio flake hè dutatu di una varietà di dispusitivi di prutezzione di difetti cum'è voltage altu è bassu, cut-off d'acqua, limite è sovraccarichi, chì ponu ancu migliurà a sicurezza è a stabilità di a fabbrica di ghiaccio Lear. , è l'utilizatori ponu direttamente taglià u putere è piantà a fabricazione di ghiaccio quandu ùn anu micca bisognu.L'evaporatore di ghiaccio in fiocchi hà una struttura interna simplice è una alta universalità di e parti, cusì hà un funziunamentu affidabile, un mantenimentu còmode è un mantenimentu simplice.

macchina di ghiaccio


Tempu di Postu: Oct-09-2021